• 关于我们banner_proc

Crane Steel Wire Rope Tangled Cumu fà?

L'usu di a resistenza di rotazione multi-strandcorda d'acciaio, cum'è 35 * 7 o 19 * 7 struttura di corda di filu, in u casu di una testa relativamente grande, a corda di filu ùn hè micca faciule di strand, s'ellu hè più di una corda di filu, pò una corda di filu di torsione dritta è una torsione sinistra. corda filu usu mistu, sta situazione stranding sarà assai ridutta.Gru a torre comunemente usata corda di filu cù corda di filu di rivestimentu di fosfatatu di manganese ècorda di filu galvanizatu, Corda di filu di rivestimentu di fosfatatu di manganese hè assai resistente à l'usura, a vita di fatigue hè di circa trè volte u listessu corda di filu di struttura lucida, a scelta di a corda di filu di fosfatatu di manganese multi-strand pò prevene effittivamenti stranding.

Installazione è mantenimentu di corda d'acciaio.

1. Wire rope rope head processing to the crane installation wire rope, u filu di corda da a canna di corda per piglià, deve prestu una attenzione particulari per trattà cù a testa di corda di u filu di corda, per impediscenu a testa di corda di u filu di corda sciolta. capu.

a.Cut intercept filu di corda cù un cuteddu, bisognu di interceptà i dui capi di corda in anticipu, cù u gruixu adattatu di u fasciu di filu bè, fate attenzione à u diametru di fasciu u più chjucu pussibule, in modu di facilità u prossimu passu di a stallazione attraversu u travagliu di corda. .

Filu d'alta resistenza à a trazione

b.Sè u fasciu di filu, u diamitru aumenta dopu à pruvucannu difficultà à portà corda, hè necessariu di utilizà a testa di corda di corda di saldatura arcu.In ordine per impedisce u taglio di l'arcu elettricu, u filu di corda aperta filu, deve ancu esse in u taglio prima di u fasciu di filu di dui corda, cù l'arcu elettricu saldarà a testa di corda fissata inseme, determina micca di apre u filu, è dopu u rimozione di filu di fasciu.

2. Prevenzione di a corda di filu, a corda di filu di morsa hè generalmente avvolta in u discu di almacenamento in u tubu di corda speciale nantu à a corda di filu, a stallazione ùn pò micca solu piglià a corda d'acciaio da u tubu di corda nantu à l'avvolgimentu inversu. guidà a corda filu internu kink, ma deve esse stallati nanzu ti pigghiari falà a corda di filu è mette nantu à un pianu di cimentu pulita o autostrada, tantu chi si prisenta un statu naturale, accussì comu a eliminà u kink.Allora chì l'assemblea è a sostituzione di a corda di filu per evità a corda di filu, riduce a so vita di serviziu.In u prucessu di usu, a corda di filu hà ancu bisognu di evità u fenomenu di corda torcia o disordinata.Se a corda di filu pruduce un fenomenu di corda disordinata o disordinata, pruvucarà u viulente usura è danni à a corda.Meccanismo di sollevamento di gru a lunghezza di corda di filu di ganciu principale di 151 metri, dopu un periudu di tempu, in u prucessu di travagliu di sollevamentu spessu apparenu nodi torciati o corda disordinata, chì affettanu a sicurezza è l'efficienza di u travagliu di sollevamentu, in questu mumentu se u rinnuvamentu di a corda di filu sarà esse più guasi, deve esse sguassatu in tempu per trattà.U metudu di trasfurmazioni hè: in u longu nantu à a terra pulita, filu di corda naturale, locu drittu, è poi trascinate avanti è avanti parechje volte, per liberà u torque supplementu nantu à a corda di filu, pò eliminà cumplettamente u fenomenu di disordine. corda.

3. U mantenimentu di parti ligati di corda di filu installate collar di corda di filu, clip di corda, etc., attenti à ùn ferite micca a corda di filu, ma ancu di lubrificazione regulare è mantenimentu di pulley, roller è altre parti rilativi o reta, spessu. mantene u statu di lubrificazione pulita è bona, per fà una rotazione libera è flessibile, riduce a resistenza è l'usura di a fune di filu.Spessu verificate l'usura discutibile di a corda, a situazione di u bordu mancante, truvate u prublema, immediatamente riparà o aghjurnà.Deve ancu assicurà chì u diametru di a corda di corda hè u più grande pussibule, per riduce a tensione di curvatura nantu à a corda di filu, migliurà ancu a vita di serviziu di a corda.

Filu d'armatura

4. L'installazione è a cummissione di corda di filu d'acciaio installazione raghjone è commissioning, ponu riduce a carica addiziale di corda di filu d'acciaio, migliurà a vita di serviziu di corda di filu d'acciaio.Suppone A, B, 0 ognunu per una corda di filu di dui estremità è un puntu mediu, allora a stallazione secondu a stallazione hè megliu cà u metudu di stallazione.Solu stallatu corda di filu per u debugging necessariu, lubricazione, dopu à u travagliu di ruttura, hè megliu micca di fà immediatamente u travagliu di carica pisanti.Per esempiu, u meccanisimu di sollevamentu grua ganciu principale lunghezza corda filu per, u travagliu corda usura hè più cumplicatu, u megliu installazione prucessu o pre-installazione;stallazione di u filu di corda dui corda di cunnessione deve esse pre-fissu prima, è poi u funziunamentu di corda di filu di a prova di carica di l'aria, per esse in locu naturalmente in tutte e parti di u filu di corda, fenomenu di torce dopu à u minimu, è tandu u corda di filu duie estremità di corda per l'ultimu fissu.Se truvate chì a stallazione di a corda di filu hà una corda morsa, un nodo di torsione è altri fenomeni anormali, duverebbe esse l'estremità di a corda di dui corda di u disassemblamentu di a corda di filu, a corda di filu per l'ajustamentu è poi stallà.Mantenimentu lucale di corda d'acciaio 5 per u usu asimmetricu di corda di filu, pò esse attraversu a tecnulugia di mantenimentu di u trattamentu di a testa, teoricamente a vita di serviziu di u corda di filu pò esse allargata quasi duppiu, ancu s'è u mantenimentu lucale di a corda di filu hà aumentatu u travagliu di mantenimentu. locu, ma pò ghjunghje sin'à tuttu u usu di corda di filu Steel è altri vita serviziu.a Se a rùbbrica di a corda di filu si porta, ma ùn ghjunghje micca à u standard di rinnuvamentu, è a rùbbrica OB praticamente ùn porta micca, allura u metudu di stallazione pò esse adattatu à u metudu di installazione BOA, ùn lasciate micca usu di a sezione OB di a corda di filu. funzione.b .Per l'estremità frontale di a corda di filu hè accadutu una usura simmetrica, se tutta a corda di filu di a parte posteriore per a sezione senza usura, pò esse usata per truncà u metudu di trasfurmazioni, a sezione di usura di corda di filu serà adattata à a sezione senza usura, lasciate chì a seccione non-wear cuntinueghja à ghjucà un rolu.


Tempu di Postu: Dec-26-2022