• 关于我们banner_proc

Cumu l'acciaio strutturale d'alta resistenza hè diventatu una tecnulugia di punta?

Steel d'alta resistenzapò ièssiri usatu in strutture azzaru à salvà a quantità di azzaru usatu è riduce u costu di a fabbricazione di struttura azzaru, u trasportu è a stallazione.Siccomu e proprietà meccaniche di l'acciaio d'alta resistenza ùn anu micca sfarenze insignificanti cù l'azzaru ordinariu, i studiosi in casa è in l'esteru anu realizatu assai travagliu di ricerca nantu à l'applicazione di l'acciaio strutturale d'alta resistenza in l'ultimi anni.

In più di u disignu di membri ragiunate, e strutture d'acciaio d'alta resistenza necessitanu cunnessione efficaci trà i membri d'acciaio d'alta resistenza per furmà una struttura sicura è affidabile.

Tubu d'acciaio galvanizatu à caldu

U prugressu di ricerca di dui metudi impurtanti di cunnessione di l'acciaio d'alta resistenza (saldatura è bolting) in casa è in l'esteru hè introduttu, cumpresi: ricerca nantu à u rendimentu portante di a cunnessione di saldatura d'acciaio d'alta resistenza, ricerca nantu à a carica portante. prestazioni di cunnessione di saldatura à filetta d'acciaio d'alta resistenza, ricerca nantu à a prestazione portante di bulloni d'acciaio à frizione d'alta resistenza, ricerca nantu à a prestazione portante di bulloni di compressione d'acciaio d'alta resistenza è ricerca nantu à l'idrogenu- frattura ritardata di bulloni di alta resistenza di gradu 12,9, etc., è mette in risaltu u prugressu di ricerca di Tongji University.Università Tongji, riassuntu u prugressu di a ricerca esistenti è aspittendu avanti a ricerca futura.

L'usu di currispundenza sottu forza in a saldatura di testa di l'acciaio d'alta resistenza pò riduce a temperatura di preriscaldamentu di saldatura, riduce i difetti di saldatura è migliurà a duttilità di l'articulazione.

In ogni casu, l'abbinamentu sottu a forza pò avè un impattu impurtante nantu à a capacità portante di l'articulazione saldata.Assai circadori anu dimustratu chì i risultati di u codice European EC3 nant'à u currispundenza sottu-forza di dispusizioni di calculu di forza di giunti saldati sò basu raghjone o cunsirvatori.

U fenomenu di ammollimentu di l'acciaio d'alta resistenza dopu a saldatura è a dimensione di u gradu di ammollimentu è u mecanismu di rinfurzà l'acciaio, u prucessu di laminazione è a sensibilità à u trattamentu termicu, per via di l'acciaio d'alta resistenza in u prucessu di laminazione hè statu unu o più trattamentu termicu, l'acciau vicinu a saldatura è un ingressu di calore è u trattamentu di u ciclu di u calore di u calore, perchè ùn pò micca mantene e proprietà meccaniche originali, è dunque zona affettata da u calore.

Fattori specifichi chì affettanu a forza di l'articulazione saldata includenu a forza di u materiale di saldatura, a larghezza di a zona di saldatura, a forza di a zona di addolcimentu, l'larghezza di a zona di addolcimentu, u rapportu larghezza-spessore di a parte saldata è l'angolo di bisellu di saldatura.

Filu d'alta resistenza à a trazione

1) i metudi diffirenti di piglià a carica di slip anu un impattu maiò in u coefficient anti-slip, è u valore di u coefficient anti-slip di u codice cinese hè 7% à 20% più grande di u valore di u codice europeu.

2) Per a superficia di granigliatura, u valore mediu misuratu di u coefficiente anti-slip di l'acciaio d'alta resistenza hè trà 0,45 è 0,50 secondu u codice europeu, è se hè cunsideratu un certu tassu di guaranzia di sicurezza, u valore di designu currispundente hè trà 0,45 è 0,50. 0,4 è 0,45.

3) TU coefficient anti-slip di a superficia di ruggine rossu dopu a spargitura di l'acciaio d'alta resistenza hè generalmente più grande di quella di a superficia di granigliatura.

4) Tu coefficient anti-slip dialtu tensilesfilu di tendenzasuperficia spazzola secondu a normi europei hè vicinu à u valore pigliatu secondu a normi Chinese, u coefficient anti-slip diminuisce cù l 'aumentu di gradu di forza azzaru.

5) U trattamentu di a superficia di l'acciaio d'alta resistenza sabbiatu è rivestitu cù vernice inorganica ricca di zincu pò aumentà a stabilità di u coefficient anti-slip di a superficia di attritu, è u standard di u coefficient anti-slip hè generalmente più chjucu cà l'altri superfici. metudi di trattamentu.U gruixu di u revestimentu di pittura inorganica ricca di zincu hè favurevule à a migliurà di u coefficient di resistenza di slip, è u coefficient di resistenza di slip di u revestimentu grossu hè di circa 10% più altu ch'è quellu di u revestimentu magre.


Tempu di Postu: Dec-14-2022