• 关于我们banner_proc

L'ispezione di corda di filu d'acciaio hà bisognu à prestà attenzione à ciò chì

Corda d'acciaio hè a pruprietà meccanica è a dimensione geomètrica in cunfurmità cù i requisiti di ufilu d'acciaio torcia inseme in cunfurmità cù certe regule di fasciu di filu spirale, corda di filu da filu d'acciaio, core di corda è cumpusizioni di grassu.A corda di filu d'acciaio hè prima da u filu d'acciaio multi-layer torsione in fili, è dopu u core cum'è u centru, da un certu numaru di filamenti torcia in una corda spirale.In i machini di movimentazione di materiali, per u sollevamentu, a trazione, a tensione è a carica.L'alta resistenza di a corda di filu d'acciaio, u pesu ligeru, u travagliu liscio, ùn hè micca faciule di rompe di colpu tuttu u travagliu affidabile.

Test di corda di filu

Introduzione à a classificazione

Sicondu a classificazione materiale

1 corda d'acciaio di carbone, cù filu d'acciaio strutturale di carbone di alta qualità cum'è materie prime torciate.

2. Corda d'acciaio inossidabile, fatta di filu d'acciaio inossidabile cum'è materia prima torciata.

Test di corda di filu

Sicondu a classificazione di u statu di a superficia

1 Corda di filu d'acciaio rivestita di fosfatatu, chjamata corda di filu di fosfatatu, corda di filu d'acciaio di corda di film di fosfatatu pesu di film 3-60 grammi / metru quadru, sistema di torsione di fosfatatu prima chì u filu ùn hè micca trasfurmatu à freddo, corda di filu di torsione diretta, corda d'acciaio. è a corda di filu, film di fosfatatu pò migliurà a resistenza à l'usura di a superficia di a corda, a resistenza à a corrosione, è inibisce in modu efficace l'accadimentu di a fatigue di u micro-movimentu.

2. Corda di filu d'acciaio galvanizatu, cumpresi i dui metudi galvanizzati caldu è elettro-galvanizatu, strata galvanizzata di prutezzione di filu d'acciaio appartene à a prutezzione anodica, u più grossu u stratu galvanizatu di a capacità di prevenzione di a corrosione hè più forte.

3 Corda metallica rivestita di plastica, in a corda di filu o filu di corda superficia esterna rivestita cù un certu spessore di plastica, cumpresu polietilene, polipropilene, poliuretanu, etc.

4. Corda di filu lucida, dopu à u trattamentu termale è a preparazione di a superficia di a materia prima fridda per ottene u filu di corda.

Sicondu a classificazione di u metudu di torsione di corda di filu

Corda a sola fila, corda doppia torsione, corda a tre torsioni

Sicondu a classificazione di u statu di cuntattu di u filu internu di a corda di filu

Pcorda di filu di cuntattu untuWcorda di filu di cuntattu ireCcorda di filu di classa di opazioneSmanghjendu una corda di filu

Corda di filuprova

Chì sò l'articuli di teste di corda di filu

Elementi di prova cunvinziunali: cumpusizioni chimica, curvatura ripetuta, forza di trazione, allungamentu elasticu, tensione di rottura, prova di fatigue, prova di deformazione, etc.

Proprietà meccaniche: trazione, impattu, curvatura, fatica, rottura, etc.

Analisi di a cumpusizioni chimica: C, Si, Mn, P, S, Cr, Ni, Cu, etc.

Prestazione di corrosione: corrosione di spray sali, etc.

Prestazione di a strata di rivestimentu: qualità di rivestimentu, adesione, spessore di strati di rivestimentu, resistenza à a corrosione, etc.

Dimensioni esterne: diametru, lunghezza, mumentu di torsione, fora di rotondità, rapportu d'aspettu, etc.

Analisi di fallimentu: analisi di frattura, analisi di corrosione, etc.


Tempu di Postu: Nov-19-2022