• 关于我们banner_proc

U cliente di l'Australia, Singapore, Tailanda hè ghjuntu à a nostra fabbrica per una investigazione è visita di dui ghjorni.

U cliente di l'Australia, Singapore, Tailanda hè ghjuntu à a nostra fabbrica per una investigazione è visita di dui ghjorni.
Anu focu annantu à a corda in acciaio inox di 1x61mm, ∮42mm, Durante l'inchiesta, i clienti anu visitatu u locu di produzzione è fighjulavanu u prucessu di produzzione di u campione di corda in acciaio inox di 1x61mm,42mm, dopu una cunferenza di tecnulugia di filu circa. a corda di filu d'acciaio inox hè stata tenuta
I visitori eranu soddisfatti di a tecnulugia è l'equipaggiu di a nostra fabbrica, spressione l'intesi futuri di l'intelligenza è di a cooperazione. L'atmosfera di a cumunicazione di dui parti hè assai bè, chì hè stata stabilita una fundazione per a cooperazione futura.
Hè capitu chì a nostra fabbrica acquisterà più di 1,000Ton ordini di 1x61mm, ∮42mm corda d'acciaio inossidabile se sta cooperazione riesce.

I prudutti principali sò funi di ascensore, funi minieri, corde di navi, corde di petroleum, corde di machini portu, etc. Si pò ancu pruduce diverse corde di filu d'acciaio di struttura speciale secondu i bisogni di i clienti, cù una pruduzzione annuale di 15.000 tunnellate, pruducia principalmente funi di filu d'acciaio. cù un diametru di 6.0mm-42.0mm.A cumpagnia hà una forza tecnica forte: a cumpagnia hà esperti tecnichi da l'uriginale Tianjin Yisheng chì sò stati impegnati in a pruduzzioni di corda di filu d'acciaio per parechji anni.
Chì sò l'usu currettu è i metudi di mantenimentu di a corda di filu?
(1) A vitezza di a corda di filu in esecuzione deve esse stabile durante l'operazione, è ùn deve micca superà a carica per evità a carica di scossa;
(2) Mantenimentu A corda di filu d'acciaio hè stata rivestita di grassu abbastanza quandu hè fabricata, ma dopu l'operazione, u grassu diminuirà gradualmente, è a superficia di a corda di filu d'acciaio occuperà polvera, detriti è altre terra, causando u filu d'acciaio. corda è covoni da purtassi è ruggine.Dunque, deve esse pulita è rifornita regularmente.U metudu sèmplice hè di utilizà una spazzola di filu è altri arnesi currispundenti per asciugà a polvera è altre terra nantu à a superficia di a corda di filu, è ancu applicà u grassu di a superficia di corda di filu riscaldata è fusa nantu à a superficia di a corda di filu, o spray. 30 o 40 oliu di mutore nantu à a superficia di a corda di filu, Ma ùn spruzzate micca troppu è contaminate l'ambiente;
(3) I registri d'ispezione L'usu di cordi di filu d'acciaio deve esse inspeccionatu è arregistratu regularmente.In più di a pulizia è di rifornimentu sopra citati, u cuntenutu di l'ispezioni rigulari deve ancu esse verificatu per u gradu di usura, fili rotti, corrosione è ganci di pesca, anelli, è lubricazione.Usura di parti vulnerabili, cum'è scanalature di rota.Ogni anormalità deve esse aghjustata o rimpiazzata in u tempu.


Tempu di pubblicazione: 18 settembre 2020