• 关于我们banner_proc

Una breve introduzione di a rete di rinforzu

Rete di rinforzu in acciaiopò esse vistu in ogni locu in a nostra vita di ogni ghjornu, è hè adupratu in una larga gamma di applicazioni, cum'è in a custruzzione di l'ingegneria, a custruzzione di u campus è a custruzzione di l'uspidale.

Mesh di rinforzuhè ancu chjamatu maglia d'acciaio di custruzzione di nervatura saldata à friddu, maglia d'acciaio di filu d'acciaio, maglia d'acciaio di nervatura laminata à friddu, maglia d'acciaio saldata, maglia d'acciaio di nervatura laminata à freddo, etc.

A maglia di rinforzu hè principalmente furmata da laps di rinforzu longitudinali è trasversali, hà una distanza di maglia fissa, una certa dispusizione di perspettiva, è tutte e intersezzione sò saldate inseme.

Fogli di maglia d'acciaio galvanizatu

A rete di filu d'acciaio a nervatura laminata à freddo, a rete d'acciaio saldata à l'anellu trafilata à freddo è a rete saldata d'acciaio a nervatura laminata à caldu sò i trè tippi di materie prime per a saldatura di a rete d'acciaio.Frà elli, a rete di filu d'acciaio ribbed laminata à friddu hè più comunmente utilizata.Sicondu u gradu, u diametru, a lunghezza è u spaziu di e barre di rinforzu, a rete d'acciaio pò esse divisa in rete d'acciaio saldata è rete d'acciaio persunalizata.

L'appiecazione di a reta di filu d'azzaru pò migliurà assai a velocità di custruzzione, pò salvà 50% -70% di u tempu di travagliu, u prugressu di u prugettu hè statu acceleratu, è cun ellu u periodu di custruzzione serà accurtatu.

Allora prima di mette a reta di rinforzu, u pianu di custruzzione di a reta di filu deve esse determinatu.Quandu u rinforzu longitudinale di a rete d'acciaio hè magre, pò ghjucà a funzione di curvatura è deformazione di a rete d'acciaio.Prima, ventu u mezu è u sudu di a rete saldata in sopra per inserisce i dui lati in u fasciu à turnu, è poi mette a rete d'acciaio in pianu.Inserite i dui lati in u fasciu à turnu, è poi sparghje a rete d'acciaio.

Quandu u rinforzu di l'edificiu hè più grossu, umaglia saldataùn si piegà facilmente, cusì chì 1-2 pezzi di rinforzu di l'edifiziu ponu esse saldati à a cima di a maglia saldata, inserisce i dui lati in u fasciu à turnu, è utilizate verghe dritte per ligà in u campu per riduce a sezione trasversale di u rinfurzamentu di custruzzione, è u puntu di cunnessione trà u rinfurzamentu di l'edificiu è a rete saldata deve esse ligata cù un filu d'acciaio inox.

Maglia di filu d'acciaio

A maglia di a superficia di a maglia d'acciaio saldata ribbed cù rinfurzamentu bidirezionale deve esse u metudu di a volta piatta, a durata di u rinfurzamentu deve esse micca menu di 30d, ma a distanza netta da u bordu di u fasciu deve esse 1/4.a specificazione di u rinfurzamentu deve esse micca menu di 250mm, a sezione trasversale di ogni maglia di rinforzu saldatu deve esse micca menu di 1 rinfurzamentu di l'edifiziu, è a distanza trà dui pezzi di rinforzu di rinforzu è rinfurzamentu croce deve esse micca menu di 5mm, chì hè 1,3 volte di a piccula lunghezza di ancoraggio.Quandu u diametru d ≥ 10, u rinforzu longitudinale stressatu hè in l'area di u circhiu d'acciaio è a lunghezza di u circhiu d'acciaio deve esse aumentata à 5d.

L'applicazione di a rete d'acciaio hè assai larga, soprattuttu in a custruzzione di ponti, a custruzzione di a scola, a custruzzione di l'uspidale è altri aspetti di l'usu di assai largu, è i so standard di materiale anu righjuntu i specificazioni di i bisogni naziunali di custruzzione, è avà hà una certa pusizione in a custruzzione. industria, pensate s'ellu avete vistu in a vita di ogni ghjornu?


Tempu di post: 29-Jan-2023