• 关于我们banner_proc

Ispezione di corda d'acciaio

Corda di filu d'acciaio dittizzioni Wire corda hè unu di i parti impurtanti di a gru, è u so funziunamentu di sicurità affetta direttamente u travagliu di tutta a gru.Dunque, in u travagliu di ogni ghjornu, duvemu fà un bonu travagliu in l'ispezione di funi di filu, eliminà i periculi nascosti in u tempu, è assicurà a sicurità.

1. Ispezione di l'apparenza:

1) Verificate l'aspettu per fissure, deformazione è corrosione;

2) Verificate se a superficia hè liscia è uniforme;

3) Fighjate u numeru è a lunghezza di i fili rotti (in generale menu di 2 per metru).

Corda d'acciaio

2. Test di trazione:
A prova di trazione hè di tirà una mostra cù una lunghezza di 10 mm à una distanza di 100 ~ 150 mm da a fine di a prova, è poi tira a mostra torna à a pusizione originale da una distanza di 50 mm da a fine di a prova à una certa velocità constante.

I seguenti punti deve esse prestatu attenzione durante a prova di trazione:

1) Prima di misurà a forza, u cable d'acciaio per esse inspeccionatu deve esse rilassatu per circa 5 minuti è a terra cum'è l'oliu è a polvera deve esse eliminata;

2) Quandu si misura a forza, a forza deve esse aghjuntu lentamente finu à u valore specificatu;

3) Dopu ogni misurazione, u registratore deve esse resettatu à zero prima di a seconda misurazione;

4) Se hè necessariu di misurà parechji risultati, u più grande prevale.

3. Verificate u numeru di fili rotti:
U numaru di filamenti rotti si riferisce à u percentualità (%) di filamenti chì u diametru hè menu o uguale à u diametru nominale, chì riflette u numeru di inclusioni non metalliche in a struttura interna di ucorda di filuè u gradu di usura.

Corda di filu luminoso

4. Ispezione di vita di fatigue:
Dopu chì un certu nùmeru di dischi di segmentu standard sò muntati nantu à u jig è fissu, curvate ogni articulazione di l'anellu nantu à u discu di segmentu standard ripetutamente secondu u numeru specificatu di volte è à intervalli, è poi sguassate i bulloni di cunnessione di ogni segmentu standard unu per unu. è li cunnetta.Metteli in tazzi di misurazione spiciali marcati cù scale (i tazzi di misurazione sò di a listessa specificazione cum'è i cavi d'acciaio per esse misurati), è poi mette sti tazzi di misurazione in un ambiente cù una temperatura di 20±1 ° C per più di 3 ore. per calculà u settore di nodi.Fatigue valore di vita di u discu.

5. Ispezione di corrosione:
Hè un metudu relativamente simplice per pruvà a qualità di a strata galvanizzata da u metudu d'immersione à l'acidu.U gruixu di a strata galvanizzata imbevuta in una suluzione di sulfuric acid hè generalmente trà 0,15 è 0,2 mm.Mostra chì stu prucessu di galvanizazione ùn hè micca qualificatu o cutting corners.

6. Test di torsione:
In usu, si trova chì certi utilizatori utilizanu qualchi materiali inferjuri per rimpiazzà l'acciaio d'alta qualità per pruduce ganci o slings per risparmià i costi.Questu ùn hà micca solu affettà a vita di serviziu di u pruduttu, ma ancu pruvucarà grandi periculi di sicurezza.Dunque, quandu compru, duvemu sceglie prudutti d'alta qualità di pruduzzione regulare per assicurà a sicurità di a nostra persunale è a pruprietà!


Tempu di post: Jul-22-2022