• 关于我们banner_proc

Requisiti di lunghezza di nodi di corda di filu?

Corda di filui requisiti di lunghezza di treccia sò i seguenti.

1. A lunghezza di a manica hè 15-20 volte di diametru di corda di filu, a manica più chjuca hè di solitu 40 ~ 50 volte di diametru di corda di filu.

2. Per i parti impurtanti di a corda, a lunghezza di l'articulazione pò esse aumentata à 80 ~ 100 volte, cusì u metudu di cablaggio di butt hè ancu chjamatu inseritu cortu.

3. Solitamente unicu filamentu di u big butt (metudu di cunnessione grande) a lunghezza hè 180 volte u diametru di u filu di filu, vale à dì, una testa di corda di filu, secondu à trè fili cunta, a lunghezza seccionata deve esse garantita più grande di 3X180d. duie lunghe estremità di 2X3X180d.Per esempiu, corda di filu φ24.5, dopu à un grande pull, deve esse inseritu 2X3X180 X24.5 = 26460 mm.

4. Fosfatu revestitucorda d'acciaio, filu d'acciaio da trattamentu di manganese o zinc-manganesu fosfatatu, film di fosfatatu è effettu compostu di grassu, resistenza à l'usura di filu d'acciaio, resistenza à a corrosione, resistenza à a ruggine salta in modu cumpletu, a vita di fatigue per a stessa struttura corda d'acciaio lucida 3 volte, pò esse verificata da prova di fatigue a vita di fatigue, hè l'aghjurnamentu di corda di filu d'acciaio lucida, pò ancu rimpiazzà u primu plating dopu à tiratu strata magre di corda di filu d'acciaio galvanizatu.

Corda di filu d'acciaio galvanizatu

A, l 'usu di esigenze basi fune filu.
Prima di usu deve verificà chì a corda ùn hà micca danni;Corda d'acciaioÙn pò micca avè una curvatura viulente, anellu, linea di salto, appiattimentu è altri difetti;A corda di filu d'acciaio annodata in un set di corda, almenu aduprà trè carte, cum'è l'usu di u metudu di u nodu intrecciatu, a lunghezza di a so parte intrecciata ùn hè micca menu di 15 volte u diametru di a corda di filu d'acciaio, a più corta ùn deve esse menu. più di 30 centimetri;Pruibitu d'utilizà u metudu di knotting per cunnette a corda di filu d'acciaio, u winch cù a corda di filu d'acciaio ùn deve esse cun articulazioni;Aduprà cum'è u fenomenu di perdite d'oliu (eccettu per a nova corda), chì indica chì a deformazione di u filu di filu hè assai grande, deve immediatamente cessà u travagliu, verificate a trasfurmazioni;U corda di filu deve spessu mantene pulita, in generale una volta à l'annu di l'oliu di immersione, cù oliu di corda di filu o oliu di cilindru, etc. (a temperatura di l'oliu ùn deve micca più di 80 ℃);Lift metallu fusu (azzaru, pacchettu acqua di ferru) corda di filu, core corda deve esse materiali naturali (amianto o metallu soft made) azzaru, pacchettu acqua di ferru deve esse piazzatu nant'à u baffle insulation, accussì comu micca à corda di filu Heated;fasciu cù corda di filu d'acciaio, quandu ci sò articuli sharp-edged deve esse padded, mantene l'equilibriu di l'ughjettu appiccicatu, u metale ardente ùn deve esse bundled.

Corda di filu d'acciaio galvanizatu, zincata a caldo è elettrozincata,corda d'acciaio inox, 304 o 316 inossidabile, anti-corrosione ma caru fora di polietilene o corda d'acciaio rivestita di polipropilene, basatu nantu à corda di filu d'acciaio serà cumpletamente cù corda d'acciaio rivestita di fosfatatu invece di corda d'acciaio lucida.


Tempu di post: 31-oct-2022